1. E-poe üld-ja tellimustingimused

Tingimuste ulatus ja kehtivus

Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna idlam.ee (edaspidi Kaubamaja) omaniku ID Lam OÜ (edaspidi Kaupmees) vahel Kaubamaja vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kaubamaja vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Hind

Hinnad e-poes on toodud käibemaksuga koos ja ilma.

Hinnale võib lisanduda kohaletoimetamistasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile.

2. Kuidas osta?

Meie veebipoest on LIHTNE osta.

Kui olete registreerunud kasutaja, saate meilt igakuiselt püsikliendi pakkumisi ning Teie andmed on ostukorvis eeltäidetud. Samuti aitab just püsikliendile loodud keskkond  hoida silma peal ostuajalool, arvetel ning leida just Teile sobivad uued tooted ning pakkumised.

  1. Valige  toode– selles aitavad Teid paremal äärel olevad kategooriad.. Pange tähele lisatoodete pakkumisi!
  2. Lisage ostukorvi– ostukorvis on Teil võimalik juurde tellida transport.
  3. Täitke kontaktandmete väljad ning valige tarneviis (toote saab kätte meie kauplusest, OMNIVA pakiautomaatidest või kulleriga), 
  4. Valige makseviis– meie poes on võimalik maksta üle Swedbanki, SEB-i, Danske panga pangalingi; Paypal kontoga.

Kui tellimus on tasutud, võtab meie klienditeenindus Teiega ühendust tööpäeva jooksul, et leppida kokku tarneaeg.

Juhul, kui tellimisel tekib küsimusi või vajate professionaalset nõu, helistage julgelt meie klienditeeninduse numbril  +372 646 2875 või saatke küsimus idlam@idlam.ee

3. Maksmisviisid

Kliendil on valida järgmiste makseviiside vahel:

  • Swedbank
  • SEB
  • LHV pangalingid.
  • PayPal (s.h. ka Visa ja MasterCard krediitkaardiga).

4. Tarneviisid

Kliendil on valida järgmiste tarneviiside vahel:

  • DPD kullertransport kliendi aadressile;
  • Omniva pakiautomaatide võrgustik;

Ostetud kaubale on võimalik ka ise järgi tulla Kaupmehe kontorisse aadressile Tööstuse 43, Tallinn, tööpäeviti 9:00-17:00.

Toodete tarnimist osutatakse üle Eesti. Saartele adresseeritud saadetised toimetatakse vastavalt transpordiühenduse sagedustele. Transport välismaale korraldatakse eraldi hinnapakkumise alusel.

Kohe kui kaup on komplekteeritud või üle antud kullerfirma esindajale, teavitatakse Klienti sellest elektronpostiga.

Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Kaupmees ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Soovitame Kliendil avada saadetis, mis sisaldab kergesti purunevaid esemeid ning on märgistatud kleebistega “Ettevaatlikult”, postitöötaja või kulleri juuresolekul ning veenduda, et toodetel ei ilmne puudusi. Puuduste ilmnemisel soovitame Kliendil vastavalt postitöötaja või kulleri juhistele fakt registreerida ning teavitada sellest ka Kaupmeest.

5. Privaatsuspoliitika

25. mail 2018 jõustus isikuandmete kaitse üldmäärus ehk EL akt, mis reguleerib üksikisikute andmete kaitset ja privaatsust Euroopa Liidus. Lühidalt öeldes tuleb selle kohaselt töödelda isikuandmeid lugupidavalt, läbipaistvalt, seaduslikult ja ettevaatlikult. Ei säilitata rohkem andmeid kui vaja, mitte kauem kui vaja; säilitamisel on kindel põhjus ja ajaline piirang.

Te olete ID Lam OÜ väärtuslik ärikontakt, kelle kohta on meil isikuandmeid salvestatud, soovime teidteavitada antud regulatsiooni punktidest:

  1. Kes haldab ärikontaktide isikuandmeid ID Lam OÜ ́s?

ID Lami ärikontaktide isikuandmeid haldavad järgmised isikud:

  • kontoritarvete müügijuht Kristiina Antonis kristiina@idlam.ee
  • tegevjuht Tarvo Siim idlam@idlam.ee
  1. Milliseid isikuandmeid ID Lam OÜ oma ärikontaktide kohta salvestab ja töötleb?

ID Lam OÜ salvestab ja töötleb järgmisi ärikontaktide isikuandmeid:

  • Eesnimi ja perekonnanimi
  • Ettevõte kus töötate
  • Ettevõtte postiaadress (tänav, postiindeks, linn, riik)
  • Teie töökoha kontakttelefon
  • Teie töökoha e-postiaadress
  1. Mis eesmärgil ID Lam OÜ isikuandmeid töötleb?

Töötleme isikuandmeid teatud seaduslikel ärilistel eesmärkidel, mis hõlmavad osaliselt või täielikult järgnevat:

  • Kui andmetöötlus võimaldab meil parendada, muuta, isikustada või muul moel tõhustada oma teenuseid/ suhtlust meie klientide hüvanguks
  • Võimalike pettuste tuvastamiseks ja ennetamiseks
  • Meie võrgustiku ja infosüsteemide turvalisuse parendamiseks
  • Meie veebilehtede kasutuse paremaks mõistmiseks
  • Teid huvitavate teemade kohta teavituste edastamiseks
  • Reklaami- ja turunduskampaaniate tõhususe määratlemiseks
  1. Kui kaua ärikontaktide isikuandmeid ID Lam OÜ ́s säilitatakse?

ID Lam OÜ säilitab ärikontaktide isikuandmeid ärisuhete kestvuse vältel või maksimaalselt 36 kuud pärast viimast ärisuhtlust.

  1. Kas ma ID Lam OÜ ärikontaktina saan korrigeerida oma isikuandmeid või piirata nendekasutust?

ID Lam OÜ ärikontaktid võivad igal ajal korrigeerida salvestatud isikuandmeid, kanda andmeid üle teise süsteemi, piirata töötluse ulatust või paluda andmed kustutada. Lisaks sellele võivad ID Lam OÜ ärikontaktid igal ajal keelata oma isikuandmete säilitamise ja töötluse või paluda andmetest koopiat.

Loodetavasti oli antud teavitus kasulik ning loodame, et meie edukas koostöö teiega jätkub ka edaspidi. Juhul kui teil on mistahes küsimusi isikuandmete säilitamise ja töötluse kohta, võtke palun ühendust ID Lam OÜ kontaktisikuga.

6. Toodete tagastamine (kehtib ainult erakliendi e tarbija puhul)

Erakliendil (tarbijal) on õigus taganeda sooritud ostust 14 kalendripäeva jooksul arvates toodete Kliendile üleandmisest. Selleks peab Klient saatma Kaupmehele kirjaliku taganemisavalduse. Kaupmees soovitab Kliendil märkida avalduses ka taganemispõhjuse.

Kauba tagastamisel on Klient kohustatud toimetada tagastatava kauba Kaupmehele 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates tellimuse taganemisest ja toote tagastamise soovi teate Kaupmeheni jõudmisest. Tagastamisega seotud kulud summas kuni 10€ (kümme eurot) tasub Klient (v.a. juhul, kui üleantud tootel ilmnevad puudused).

Toote tagastamise korral kannab Kaupmees toote eest tasutud summa (s.h postikulu, mille Klient tasus toote kohaletoimetamiseks) samale pangakontole, millelt vastav makse Kaupmehele laekus 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates tagastatava toote jõudmisest Kaupmeheni.

Kauba taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata ning tagastama toote koos pakendiga. Pakendist välja võetud toote tagastamisel kehtib mõistlikkuse põhimõte.

7. Pretensiooni esitamise tähtaeg

Kaupmees vastutab nende puuduste eest, mis ilmnevad tootel 2 (kahe) aasta jooksul arvates selle Kliendile üleandmisest. Pretensiooni esitamise aluseks on Kliendile e-postiga saadetud arve-saateleht.

Kaupmees ei vastuta:

  • Kliendi süül toote halvenemise või kahjustumise eest;
  • puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel;
  • toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavakasutamise korral.

Tootel ilmnevate puuduste korral on Kliendil õigus nõuda Kaupmehelt toote puuduste likvideerimist (parandamist või asendamist puudusteta tootega). Juhul, kui Kaupmees ei ole suuteline toodet parandada ega asendada, on Kliendil õigus ostust taganeda ja nõuda raha tagastamist seadusega sätestatud korras.

8. Vastutus ja vääramatu jõud

Kaupmees ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Kaupmees ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Kaupmees ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

9. Muud tingimused

Kaubamajas registreerimise ja ostude sooritamise käigus säilitab Kaupmees Kliendi kohta tema poolt sisestatud kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, tava- ja e-posti aadressid) ja teabe sooritatud ostude kohta.

Saadud andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega kauba sisseostu parimaks planeerimiseks, ostuharjumuste analüüsiks ning analüüsi tulemusel Kliendile sobivate pakkumiste tegemiseks.

Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud Kliendi isikuandmeid kolmandale osapoolele. Kliendil on õigus näha Kaupmehe käsutuses olevaid andmeid tema kohta ja keelata edaspidise andmetöötlemise. 

Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab Kliendi pangarekvisiitide turvalisuse, ka Kaupmehel puudub neile juurdepääs.

Kliendi ja Kaupmehe vahel seoses Kaubamaja vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.

Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.