1. E-poe üld-ja tellimustingimused

Tingimuste ulatus ja kehtivus

Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna papiir.ee (edaspidi Kaubamaja) omaniku ID Lam OÜ (edaspidi Kaupmees) vahel Kaubamaja vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kaubamaja vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Hind

Hinnad e-poes on toodud käibemaksuga koos ja ilma.

Hinnale võib lisanduda kohaletoimetamistasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile.

2. Kuidas osta?

Meie veebipoest on LIHTNE osta.

Püsikliendile loodud keskkond aitab hoida silma peal ostuajalool, arvetel ning leida just Teile sobivad uued tooted ning pakkumised.

  1. Valige  toode– selles aitavad Teid vasakul äärel olevad kategooriad. Pange tähele lisatoodete pakkumisi!
  2. Lisage ostukorvi– ostukorvis on Teil võimalik juurde tellida transport.
  3. Täitke kontaktandmete väljad ning valige tarneviis (toote saab kätte meie kauplusest, OMNIVA pakiautomaatidest või kulleriga),
  4. Valige makseviis– erinevad pangalingid ja Paypal võimalus.

Kui tellimus on tasutud, saadetakse see meie e-poest välja Teie poolt valitud tarnemeetodiga.

Juhul, kui tellimisel tekib küsimusi või vajate professionaalset nõu, helistage julgelt meie klienditeeninduse numbril  +372 646 2875 või saatke küsimus info@papiir.ee

3. Maksmisviisid

Kliendil on valida järgmiste makseviiside vahel:

  • Swedbank
  • SEB
  • LHV
  • Coop pank
  • PayPal (s.h. ka Visa ja MasterCard krediitkaardiga).

4. Tarneviisid

Kliendil on valida järgmiste tarneviiside vahel:

  • kullertransport kliendi aadressile;
  • Omniva pakiautomaatide võrgustik;

Ostetud kaubale on võimalik ka ise järgi tulla ID Lam OÜ kontorisse aadressil Tööstuse 43, Tallinn, tööpäeviti 9:00-17:00.

Toodete tarnimist osutatakse üle Eesti. Saartele adresseeritud saadetised toimetatakse vastavalt transpordiühenduse sagedustele. Transport välismaale korraldatakse eraldi hinnapakkumise alusel.

Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Kaupmees ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Soovitame Kliendil avada saadetis, mis sisaldab kergesti purunevaid esemeid ning on märgistatud kleebistega “Ettevaatlikult”, postitöötaja või kulleri juuresolekul ning veenduda, et toodetel ei ilmne puudusi. Puuduste ilmnemisel soovitame Kliendil vastavalt postitöötaja või kulleri juhistele fakt registreerida ning teavitada sellest ka Kaupmeest.

5. Privaatsuspoliitika

https://papiir.ee/ veebilehe omanik ja haldaja ID Lam OÜ on võtnud kohustuse kaitsta oma klientide ja kasutajate privaatsust. Töötleme isikuandmeid lugupidavalt, läbipaistvalt, seaduslikult ja ettevaatlikult. Andmeid ei säilitata rohkem kui vaja ning mitte kauem kui vaja; säilitamisel on kindel põhjus ja ajaline piirang. Meie tegevus on kooskõlas Euroopa Liidu õigusaktide ja Eesti Vabariigi seadustega.

  1. Milliseid isikuandmeid ID Lam OÜ oma kontaktide kohta salvestab ja töötleb?

ID Lam OÜ salvestab ja töötleb järgmiseid kontaktide isikuandmeid:

  • Ees- ja perekonnanimi
  • Ettevõte, kus töötate
  • Ettevõtte postiaadress (tänav, postiindeks, linn, riik)
  • Teie töökoha kontakttelefon
  • Teie töökoha e-postiaadress

2. Mis eesmärgil ID Lam OÜ isikuandmeid töötleb?

Töötleme isikuandmeid teatud seaduslikel ärilistel eesmärkidel, mis hõlmavad osaliselt või täielikult järgnevat:

  • Andmetöötlus võimaldab meil parendada, muuta, isikustada või muul moel tõhustada oma teenuseid/ suhtlust meie klientide hüvanguks
  • Võimalike pettuste tuvastamiseks ja ennetamiseks
  • Meie võrgustiku ja infosüsteemide turvalisuse parendamiseks
  • Meie veebilehtede kasutuse paremaks mõistmiseks
  • Teid huvitavate teemade kohta teavituste edastamiseks
  • Reklaami- ja turunduskampaaniate tõhususe määratlemiseks

3. Kui kaua ärikontaktide isikuandmeid ID Lam OÜ ́s säilitatakse?

ID Lam OÜ säilitab ärikontaktide isikuandmeid ärisuhete kestvuse vältel või maksimaalselt 36 kuud pärast viimast ärisuhtlust.

4. Kas ID Lam OÜ ärikontaktina saate korrigeerida oma isikuandmeid või piirata nende kasutust?

ID Lam OÜ ärikontaktid võivad igal ajal korrigeerida salvestatud isikuandmeid, kanda andmeid üle teise süsteemi, piirata töötluse ulatust või paluda andmed kustutada. Lisaks sellele võivad ID Lam OÜ ärikontaktid igal ajal keelata oma isikuandmete säilitamise ja töötluse või paluda andmetest koopiat.

5. Kontaktinfo

Isikuandmete säilitamise ja töötluse kohta käivate küsimustega palume pöörduda ID Lam OÜ klienditeeninduse poole numbril  +372 646 2875 või saatke oma küsimus info@papiir.ee

ID Lam OÜ jätab endale õiguse privaatsuspoliitikat mis tahes ajal ette teatamata värskendada või muuta, avaldades privaatsuspoliitika värskendatud versiooni veebilehel.

6. Toodete tagastamine (kehtib ainult erakliendi e tarbija puhul)

Erakliendil (tarbijal) on õigus taganeda sooritud ostust 14 kalendripäeva jooksul arvates toodete Kliendile üleandmisest. Selleks peab Klient saatma Kaupmehele kirjaliku taganemisavalduse. Kaupmees soovitab Kliendil märkida avalduses ka taganemispõhjuse.

Kauba tagastamisel on Klient kohustatud toimetada tagastatava kauba Kaupmehele 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates tellimuse taganemisest ja toote tagastamise soovi teate Kaupmeheni jõudmisest.

Toote tagastamise korral kannab Kaupmees toote eest tasutud summa (s.h postikulu, mille Klient tasus toote kohaletoimetamiseks) samale pangakontole, millelt vastav makse Kaupmehele laekus 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates tagastatava toote jõudmisest Kaupmeheni.

Kauba taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata ning tagastama toote koos pakendiga. Pakendist välja võetud toote tagastamisel kehtib mõistlikkuse põhimõte.

7. Pretensiooni esitamise tähtaeg

Kaupmees vastutab nende puuduste eest, mis ilmnevad tootel 2 (kahe) aasta jooksul arvates selle Kliendile üleandmisest. Pretensiooni esitamise aluseks on Kliendile e-postiga saadetud arve-saateleht.

Kaupmees ei vastuta:

  • Kliendi süül toote halvenemise või kahjustumise eest;
  • puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel;
  • toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavakasutamise korral.

Tootel ilmnevate puuduste korral on Kliendil õigus nõuda Kaupmehelt toote puuduste likvideerimist (parandamist või asendamist puudusteta tootega). Juhul, kui Kaupmees ei ole suuteline toodet parandada ega asendada, on Kliendil õigus ostust taganeda ja nõuda raha tagastamist seadusega sätestatud korras.

8. Vastutus ja vääramatu jõud

Kaupmees ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Kaupmees ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Kaupmees ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

9. Muud tingimused

Kaubamajas registreerimise ja ostude sooritamise käigus säilitab Kaupmees Kliendi kohta tema poolt sisestatud kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, tava- ja e-posti aadressid) ja teabe sooritatud ostude kohta.

Saadud andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega kauba sisseostu parimaks planeerimiseks, ostuharjumuste analüüsiks ning analüüsi tulemusel Kliendile sobivate pakkumiste tegemiseks.

Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud Kliendi isikuandmeid kolmandale osapoolele. Kliendil on õigus näha Kaupmehe käsutuses olevaid andmeid tema kohta ja keelata edaspidise andmetöötlemise.

Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab Kliendi pangarekvisiitide turvalisuse, ka Kaupmehel puudub neile juurdepääs.

Kliendi ja Kaupmehe vahel seoses Kaubamaja vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.

Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.