Veebipoe müügi- ja tarnetingimused

Tingimuste ulatus ja kehtivus

Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja veebipoe papiir.ee omaniku ID Lam OÜ (edaspidi Müüja) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid ka Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Hind

Hinnad Papiiri veebipoes on toodud nii ilma kui ka koos käibemaksuga. Hinnale võib lisanduda kohaletoimetamistasu vastavalt ostukorvi suurusele ja tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile. Müüjal on õigus kaupade ja transpordi hinda etteteavitamata muuta. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse vormistamise momendil.

Transporditasu lisandub ostetavate toodete koguhinnale vastavalt kliendi poolt valitud kauba kättetoimetamise viisile. Kui ostu kogusumma ületab 39 eurot, on kauba kättetoimetamine pakiautomaati tasuta. Kui ostu kogusumma ületab 122 eurot, on kauba kättetoimetamine tasuta sealhulgas ka kulleriga.

Kuidas osta?

  1. Vali  toode – selles aitavad Sind vasakul äärel olevad tootekategooriad.
  2. Lisa välja valitud tooted ostukorvi – ostukorvis on Sul võimalik juurde tellida transport.
  3. Täida kontaktandmete väljad ning vali tarneviis – toote saab kätte kas DPD, SmartPOST ja Omniva pakiautomaatidest, kullerteenusega või meie kontorist ise järele tulles.
  4. Vali makseviis – saadaval erinevad pangalingid ja Paypal makse võimalus.

Kui tellimus on tasutud, saadame kauba välja 1 kuni 2 tööpäeva jooksul.

Juhul kui tellimisel tekib küsimusi või vajate professionaalset nõu, helistage meie klienditeeninduse numbril +372 646 2875 või saatke päring aadressile info@papiir.ee

Maksmisviisid

Kliendil on valida järgmiste makseviiside vahel:

  • Swedbank
  • SEB
  • LHV
  • Luminor
  • Coop pank
  • Citadele
  • Revolut
  • PayPal

Tarneviisid

Kliendil on valida järgmiste tarneviiside vahel:

  • DPD, SmartPOST või Omniva pakiautomaatide võrgustik.
  • Kullertransport Kliendi aadressile.
  • Ostetud kaubale saate tulla ka ise järgi ID Lam OÜ kontorisse tööpäeviti 9:00-17:00 aadressil Tööstuse 43, 10411 Tallinn. Pakki hoitakse kättesaamiseks 30 kalendripäeva.

Toodete tarnimist osutatakse üle Eesti. Saartele adresseeritud saadetised toimetatakse vastavalt transpordiühenduse sagedustele. Transport välismaale korraldatakse eraldi hinnapakkumise alusel.

Kui tellitud kaup ületab pakiautomaadi suurima pakikapi mõõtu – DPD 36 cm * 43 cm * 61 cm, SmartPOST 36 cm * 60 cm * 60 cm ja Omniva 39 cm * 38 cm * 64 cm, transporditakse kaup kliendile kulleriga ilma lisatasu võtmata. Talvel miinuskraadidega on paljudel toodetel (nt värvidel) oht saada välistingimustes olevates pakiautomaatides külmakahjustusi. Sellistel juhtudel soovitame valida kas SmartPOST pakiautomaadi või kullerteenuse.

Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse või tekkinud arusaamatuste eest juhul kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.

Toodete tagastamine

Tellimusest on õigus taganeda või soovida kauba vahetust 14 päeva jooksul alates tellitud kauba üleandmisest Kliendile. Selleks tuleb saata vastavasisuline e-kiri aadressile info@papiir.ee, mis sisaldab tellimuse infot taganemisavalduse tüüpvormil (lae alla). Tellimusest taganemiseks loetakse tellitud kauba tagastamist Müüjale 14 päeva jooksul alates teavitamisest.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ning originaalpakendis. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Tellimusest taganemisel kannab Müüja Kliendile raha tagastatud kauba eest samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 14 tööpäeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest. Müüja võib tagasimakse tegemisest keelduda kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud.

Kliendil on soovi korral võimalus transpordikarp tagastada ID Lam OÜ kontorisse. Hoiame keskkonda!

Pretensiooni esitamise õigus

Müüja vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni 2 aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus.

Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 2 kuu jooksul Müüja poole, saates e-kirja aadressile info@papiir.ee või helistada telefonil +372 646 2875.

Müüja ei vastuta puuduse eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendi tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.

Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Kliendile kõik müügiga kaasnenud tasud.

Müüja vastab Kliendi kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vastutus ja vääramatu jõud

Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

Isikuandmete töötlemine

Veebipoes registreerimise ja ostude sooritamise käigus säilitab Müüja Kliendi kohta tema poolt sisestatud kontaktandmed nagu ees- ja perekonnanime, telefoninumbri, tarne- ja meiliaadressi ning info sooritatud ostude kohta.

Saadud andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega kauba sisseostu parimaks planeerimiseks ja ostuharjumuste analüüsiks. Müüja ei avalda temale teatavaks saanud Kliendi isikuandmeid kolmandale osapoolele. Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab Kliendi pangarekvisiitide turvalisuse, ka Müüjal puudub neile juurdepääs.

Vaidluste lahendamine

Kui Kliendil on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@papiir.ee või helistada telefonil +372 646 2875.

Kui Klient ja Müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendatava platvormi poole.